Tuesday, August 9, 2016

Čokoladna tablica s semeni konoplje / Chocolate bar with cannabis seeds

*this is a Slovene only post so all my international buddies enjoy the delicious pictures*


Čokolada je priboljšek, ki si ga redko privoščim, toda če v moje roke pride kaj zanimivega se s težavo uprem. Te dni sem se sladkala s Čokoladno tablico s semeni konoplje.  Gre za izdelek, ki je na voljo na strani Mojacokolada.si. Priznam, da še nisem poiskusila izdelka s semeni industrijske konoplje, tako da je bilo tole čisto novo doživetje zame. 


Sestavine v izdelku so: mlečna čokolada (sladkor, kakavovo maslo, polnomastno mleko v prahu, posneto mleko v prahu, dehidrirano maslo, sirotka v prahu, kakavova masa, emulgator: sojin lecitin, naravna aroma vanilije) semena konoplje (8%). Semena konoplje so slovenskega izvora in celotni izdelek je ročno delo.


Semena so v večini na spodnji strani čokolade, toda niso moteči. Čokolada sama je dokaj klasičnega okusa, ker je mlečna je dokaj sladka. Morda celo presladka za moj okus, če ne bi imela dodatkov. Toda semena konoplje dodajo delno grenak okus, malce celo hrustljajo, kar daje odličen kontrast. Semena niso moteča in nimajo nobenega posebnega učinka (kar je veliko pomenilo moji mami, ki je testirala z mano in se prestrašila, da lahko pričakuje kakšne 'posebne učinke'). 


Gre za zanimiv izdelek, ki ga z veseljem priporočam vsem gurmanom, kajti gre za res zabavno in unikatno doživetje, ko ješ nekaj tako eksotičnega. 

Če ste čokoholik se oglasite na strani Moja Čokolada kjer vas čakajo čokolade z okusom mentola, pomaračne, vanilije ... in veliko drugih unikatnih čokoladnih izdelkov, ki bodo skrbeli, da imate celo leto lahko oblito s čokolado.

Ne pozabite obiskati njihov FACEBOOK in TWITTER stran, za stalne čokoladne novičke.



xoxo
gin

*this item was send to me for my honest review*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...