Friday, June 3, 2016

Mirati hand creme recenzija

*for all my non Slovenian followers - this is a non English post so please enjoy the pretty pictures*

Mirati je nova Slovenska znamka, ki ustvarja negovalno kozmetiko in sama sem dobila priložnost da preizkusim njihovo kremo za roke in sodelujem v tekmovanju da postanem njihova ambasadorka. 
Odločila sem se, da ustvari majhno recenzijo o kremi sami in ustvarim manikuro za katero sem inspiracijo črpala iz izdelka samega.

Navdihnil me je značilen vonj pomaranče in kapljice, ki so del simpatične embalaže. Dodala pa sem še 'Keep calm and polish on' citat ker to je ideja s katero sama nanašam kremo. Sama vidim kreme za roke, kot preprate, ki mi pomagajo ohraniti nohte močne in roke pripravljene na nove umetniške izzive. 


Gre za vlažilno kremo, ki je pakirana v 100 ml embalži. Vsebuje Ghee (več o tem prebreite na njihovi strani TUKAJ) Aloe vero in olja Pomaranče. To da kremi značilen vonj, ki je prijeten in osvežilen, kar je vedno dobrodošlo v teh vročih dneh. Formula je dokaj tekoča in nemastna, kar je priročno ker se hitro vpije v kožo. Hkrati pa ne pušča nobenga sloja ali neprijetnega občutka na koži sami. 


Za to manikuro sem uporabila Essence Orange is the new black, Stamp me!white, Upper green side, OPI Amazon ... Amazoff. Za štempiljke sem uporabila MoYou London Tropical 8, BM-L013 in BM619.


Za vse, ki vas zanima več o tej znamki in bi radi videli še njihove ostale negovalne izdelke se oglasite na njihovi SPLETNI STRANI. Kjer imate tudi možnost, da narčite vse njihove izdelke. Dodajam pa še SEZNAM fizičnih trgovin, kjer jih lahko najdete.

Ne pozabite se oglasiti na njihovih socialnih omrežjih:
FACEBOOK
INSTAGRAM

#MIRATIAMBASADORKA

xoxo
gin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...