Wednesday, May 25, 2016

LAYLA Termo laki recenzija

*for all my non Slovenian followers - this is a non English post so please enjoy the pretty pictures*

Danes vam bom pokazala še preostalo Layla Thermo kolekcijo. Če vas zanima 1. del recenzije si jo lahko oglejte na tem LINKu. Vsi laki iz te kolekcije so na voljo v DM-drogeriemarkt trgovinah. Kmalu pa bodo sledile še recenzije Layla Gel Thermo kolekcije v kateri je 6 unikatnih izdelkov.  

Laki ne vsebujejo DBP-ja, formaldehida, kafre in toluena, kar pomeni da nimajo neprijetnega vonja in zelo lepo tekočo formulo, ki ni škodljiva zdravju. Hkrati pa so Layla firma, ki ne testira na živalih, tako da so njihovi izdelki visoke kvalitete in uporabnikom prijazni. 

Vsi laki izgledajo dokler so še v steklenički, temnejše barve, ki je tu videna na konicah. Po nekaj minutah (ali če so nohti izpostavljeni vroči vodi/zraku je učinek viden takoj) se učinek ustvari na nohtih. Tako je bilo pri uporabi vseh lakov. Ne glede na to ali je uporabljen tudi nadlak, katerega sem jaz uporabila na vseh slikah za dodaten lesk. 



Dark to light Pink je klasični 'punčkasti' rožnati lak. Vsebuje nežen srebrni lesk poleg dveh odtenkov rozne. Temnješa barva je skoraj delno neon, medtem ko je odtenek na toplem delu nohta skoraj pastelno roza. Super barva za Valentinove manikure! Za slike tu sem potrebovala 2 plasti za popolno prekrivnost. 



Dark to light Blue me je pozitivno presenetil, ker ni puščal pigmenta po odstranitvni (kar se velikokrat zgodi z modrimi laki). Žal je bila formula zelo vodena, kar je naredilo nanašanje težavno. Tudi v slikah se še malce vidijo lise. Toda zdi se mi da morda z nanašanjem res debelih plasti bi se dalo ustvariti popolno prekrivost v štirih plasteh. Pigment se preliva iz temno modre v svetlo, skoraj nebesno modro. Ponovno se zdi, da so notri zeleni pigmenti, ki na trenutke ustvarijo občutek, da je lak turkizen. Osebno mi je to všeč :)



Bordeaus to Red je zelo zapeljiv vampy odtenek. Temna barva, ki se pojavi na ohajenih delih nohtov je zelo temno bordo rdeča, ki meji na črno. Ogret oz. svetel del pa je močan temno rdeči odtenek. Lak je zelo prekriven in potrebni sta bili le 2 plasti. Zares super lak za sexy večere. 



Violet to lilac je prisrčen pastel lak, kot naročen za spomladansko vreme. Baza laka je hladna pastel vijolična odtenka sivke. Ko pa se nohti ogrejejo se ustvari hladna roza, ki meji na vijolično. Kot večino pastelov sem naredila 3 plasti za celotno prekrivnost. Ta je zagotovo moj najljubši odtenek v tej recenziji! <3  



Pa smo zaključili vse recenzije Layla Thermo lakov, upam da se mi pridružite ob objavah še ostalih odtenkov iz Layla Gel Thermo kolekcije. Če ste na lovu za temi laki ne pozabite obiskati DM-drogeriemarkt Slovenija

xoxo
gin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...