Tuesday, May 24, 2016

LAYLA Termo laki recenzija

*for all my non Slovenian followers - this is a non English post so please enjoy the pretty pictures*

Na Slovenski trg so končno prispeli Layla laki z 2 neverjetnima kolekcijama in jaz sem dobila priložnost da jih preizkusim. Danes vam bom predstavila polovico Thermo kolekcije Layla lakov. Na voljo so v vseh DM prodajalnah. Priznati moram, da sem na začetku bila dokaj skeptična, ker še nisem nikoli nosila termo lakov. Toda sedaj sem navdušena!!! 
Nohti spreminjajo barvo glede na telesno temperaturo. Kar pomeni, da imate lahko francosko manikuro na nohtkih brez kakeršenga koli dela. Kar se mi zdi odlično za vsakogar, ki bi rad imel preprost 'nail art' ampak nima časa zanj. 

Laki pridejo v osmih odtenikih, kar pomeni da so zajete skoraj vse možne barvne kombinacije, tako da lahko vsakdo najde kombinacijo, ki mu ustreza. Če pa se vam zdi, da noben od teh lakov ni primernega odtenka lahko pogledate kakšni so na voljo v Layla Gel Thermo polish kolekciji, o kateri bom kmalu pisala. 


Laki so preprosti za uporabo, prekrivnost vsakega je malce drugačna zato bom opisala vsakega posamično. Čopiči so tanki in trši kar jih naredi odlične za natančen nanos laka. Na embalaži piše, da niso prmerni za uporabo brez podlaka, kar tudi sama priporočam ne glede na to kateri lak uporabljate. Sem pa tesitrala lake na navadnih nohtih in ne puščajo barv, ker je vedno odlična novica. 
Omenila bi še da laki ne vsebujejo DBP-ja, formaldehida, kafre in toluena, kar pomeni da nimajo neprijetnega vonja in zelo lepo tekočo formulo, ki ni škodljiva zdravju. Hkrati pa so Layla firma, ki ne testira na živalih, tako da so njihovi izdelki visoke kvalitete in uporabnikom prijazni. 

Vsi laki izgledajo dokler so še v steklenički, temnejše barve, ki je tu videna na konicah. Po nekaj minutah (ali če so nohti izpostavljeni vroči vodi/zraku je učinek viden takoj) se učinek ustvari na nohtih. Tako je bilo pri uporabi vseh lakov. Ne glede na to ali je uporabljen tudi nadlak, katerega sem jaz uporabila na vseh slikah za dodaten lesk. 

Prvi odtenek je Dark to light Violet. Gre za temo vijolični odtenek, ki se ustvari na konicah in barva fuksije, ki je na drugem delu. Všeč mi je ker gre za prelivanje vijoličnega odtenka, ki temelji na modrih odtenkih v vijolično, ki temelji na rdečih barvah. Za to sliko sem nanesla 2 plasti laka za popolno prekrivnost.  



Red to Yellow je odličen lak za poletne priložnosti. Izgleda kot majhen sončni zahod na mojih nohtih. Barva na ohlajenem delu nohta je mešanica med svetlo rdečo in oranžno, na toplem delu pa je sončno rumena. Toda, ker gre za svetle barve so bili potrebni trije nanosi, da je barva postala popolnoma prekrivna.  



Dark to light Green je bil malce bolj problematičen lak, ker je razlika med odtenkoma zelo majhna. Toda odtenek zelene je zelo hladen in na trenutke izgleda skoraj turkizen, kar mi je bilo zelo všeč ker sem velik oboževalka turkizne barve, vseeno pa je prevladujoč gozdno zelen odtenek. Za nanos so bile potrebne 2 plasti. 




Black to Grey je barva v katero sem se zaljubila. Čeprav piše v imenu da je temn baza črna, žal ni tako. Toda meni je lak še bolj všeč! Temni odtenek je temno sive barve in vsebuje zelo nežen skoraj neviden roza lesk (nemogoč za ujeti v objektiv). Ko se nohti segrejejo pa postanejo svetlo sive barve. Žal je tu formula zelo vodena, tako da so bile potrebne 4 plasti laka za nanos. Toda vseeno je to moj najljubši odtenek do sedaj, ker izgleda tako zasanjano in romantično <3 



Pa smo zaključili prvi del recenzij Layla Thermo lakov, upam da se mi pridružite ob objavah še ostalih odtenkov. Če ste na lovu za temi laki ne pozabite obiskati DM-drogeriemarkt Slovenija

xoxo
gin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...