Friday, May 27, 2016

LAYLA Gel Thermo laki

*for all my non Slovenian followers - this is a non English post so please enjoy the pretty pictures*

Na Slovenski trg so končno prispeli Layla laki z 2 neverjetnima kolekcijama in jaz sem dobila priložnost da jih preizkusim. Danes vam bom predstavila polovico Thermo color Gel Layla lakov. Na voljo so v vseh DM prodajalnah. Priznati moram, da sem na začetku bila dokaj skeptična, ker še nisem nikoli nosila termo lakov. Toda sedaj sem navdušena!!! 
Nohti spreminjajo barvo glede na telesno temperaturo. Kar pomeni, da imate lahko francosko manikuro na nohtkih brez kakeršenga koli dela. Kar se mi zdi odlično za vsakogar, ki bi rad imel preprost 'nail art' ampak nima časa zanj. 

Laki pridejo v šestih odtenikih, kar pomeni da je na voljo veliko različnih barvnih kombinacij. Če pa se vam zdi, da noben od teh lakov ni primernega odtenka poglejte moje objave o Layla navadnih Thermo lakih, kjer je na voljo še več odtenkov.

Ker gre tu za Gel lake je potrebna UV lučka za njihov nanos. Ko je lak na nohtih se ga 'zapeče' z lučko. Tako ostane na nohtih veliko dlje kot navadni lak. Ampak zaradi obstoječe formule se laki posušijo malce debelejši kot navadni lak. 


Thermo Gel no. 1 je klasični neon roza lak. Neon efekt je tako močan, da ni potrebno dodajati nobenih belih podlakov. Barva je res živa in preliva se v redko neon rdečo. Neon rdeča je odtenek, ki je izjemno redek v svetu lakov za nohte in moram priznati, da je tu res fenomenalen. Za slike tu sem potrebovala 2 plasti za popolno prekrivnost.


Thermo Gel no. 8 Vsi laki brez bleščič v tej kolekciji vsebujejo zelo čiste pigmente tako da laki nimajo dodatnih leskov. Enako je s tem lakom. Ustvari se zelo nasprotujoč efekt, ker del nohta postane svetlo moder in drugi del je temno vijoličen. Za to sliko sem nanesla 2 plasti laka.



Thermo Gel no. 15 je prvi od dveh lakov v kolekciji, ki vsebuje bleščice. Gre za lak ki spreminja barvo iz temno neon roza v rdečo. Potrebovala sem 2 plasti za popolno prekrivnost. Lak vsebuje mikro srebrne bleščice, ki ne ovirajo nanos laka in ne spreminjajo barv. 



Laki ne vsebujejo DBP-ja, formaldehida, kafre in toluena, kar pomeni da nimajo neprijetnega vonja in zelo lepo tekočo formulo, ki ni škodljiva zdravju. Hkrati pa so Layla firma, ki ne testira na živalih, tako da so njihovi izdelki visoke kvalitete in uporabnikom prijazni. 

Vsi laki izgledajo dokler so še v steklenički, temnejše barve, ki je tu videna na konicah. Po nekaj minutah (ali če so nohti izpostavljeni vroči vodi/zraku je učinek viden takoj) se učinek ustvari na nohtih. Tako je bilo pri uporabi vseh lakov. Ne glede na to ali je uporabljen tudi nadlak, katerega sem jaz uporabila na vseh slikah za dodaten lesk. 

Pa smo zaključili recenzije Layla Thermo Gel lakov, upam da se mi pridružite ob objavah še ostalih odtenkov iz kolekcije. Če ste na lovu za temi laki ne pozabite obiskati DM-drogeriemarkt Slovenija

xoxo
gin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...