Wednesday, May 4, 2016

Algea - prehransko dopolnilo / Algea - food supplement

*Sorry international followers this post is in Slovene only - enjoy the pretty pictures thou*

Nekaj časa nazaj sem dobila priložnost preizkusiti Algea prehranska dopolnila in po mesecu testiranja sem se odločila napisati recenzijo. 

Gre za tablete, ki vsebujejo 100% sladkovodno mikroalgo Chlorella pyrenoidosa. Kar pomeni, da ne vsebuje sladil, barvil, konzervansov ali glutena. Tako, da se mi zdi da je primerna za vsakogar ne glede na prehrambene navade. Primerna je za aktivne ljudi, otroke in nosečnice, ker vsebuje dovolj hranil za vse potrebe. 

Seveda pa naj poudarim, da tablete niso namenjene temu da zamenjajo cele obroke. Sama sem jih jemala le kot dodatek. V enem pakiranju dobite 250mg ali približno 270 tablet, kar zadostuje za en mesec jemanja. Lahko jih naročite na strani Carso.si


MOJA IZKUŠNJA: 
Kot navedeno v navodilih, ki so priloženi tabletam sem jemala tablete 3x dnevno. Najprej po 3 nato po 5 ob vsakem odmerku. Ponavadi tako, da sem jih vzela nekaj med tremi glavnimi obroki, nato pa še po večerji ali pred zajtrkom odvisno od dneva. So zabavne barve in zanimivega okusa glede na to da imajo resnično okus po algah, ki pričara spomine na morje. (vidite jih lahko na sliki )

Tablete so namenjene boljši prebavi, ki je lahko težavna če se ne gibljemo dovolj, kar je problem pri meni. Moram priznati da sem opazila  izrazito razliko šele po 14 dneh. Napihnjenost, ki me velikokrat pesti je izginila in na trenutke se mi je celo zdelo, da mi tablete malce zavirajo tek, tako so moji obroki postali manjši kar je botrovalo majhni izgubi teže. 

Najbolj privabilo v opisu izdelka je to, da naj bi tablete pomagale pri utrujenosti in uravnovešanje energije. Žal tu ne moram poročati o tako opazni učinkovitosti. Morda sem se počutila malce bolje kot ponavadi, toda ne zdi se mi da bi to lahko pripisala tabletam. Morda je to samo posledica boljšega vremena in drugih dejavnikov. Preprosto rečeno pričakovala sem večje spremembe na tem področju. 



Za konec lahko povem, da je bila izkušnja prijetna in da bi tabletke priporočila komur koli, ki ima težave s prebavo in bi jo rad izboljšal na naravni način. Kajti izboljšave le-te lahko vodi k izboljšavam tudi drugih področij v zdravju.
Če vas zanima več o tem izdelku ali ga želite naročiti obiščite Carso.si Ob vsakem nakupu pa dobite tudi točke, tako da lahko na koncu dobite brezplačne izdelke. Seveda nudijo tudi veliko drugi izdelkov za naravno izboljšavo zdravja, zato priporočam obisk njihove strani.


xoxo
gin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...