Monday, April 28, 2014

Recenzija Flormar lakov

*This review is in Slovene only, sorry international buddies. Enjoy the pictures thou :)*

Nekaj časa nazaj sem dobila možnost sodelovanja s Flormar Slovenija. Trenutno imajo glavno prodajalno v Supernovi na Rudniku, katere sem objavila velik slik tako, da jih ne morate zgrešiti, ko boste tam. Poleg velike izbire lakov za nohte imajo tudi na voljo vse vrst make upa in drugih kozmetičnih izdelkov. Vse po zelo ugodnih cenah, ravno sedaj poteka pri njih 50% AKCIJA na vse izdelke :) 

Jaz sem izbrala te 3 lake, vsak  od njih je iz druge kolekcija in vam pripravila recenzijo vseh.


Tu je slika Flormarjeve poslovalnice v Supernovi na Rudniku :)


Prvi lak na preizkušnji je Flormar Graffiti G03. Gre za svetlo neon zelen lak, ki razpoka - ker sem mnenja, da ta trend nikoli ni šel iz mode sem ga nanaelsa preko OPI I can't cope-acabana. Deluje tako, da na posušen pod lak nanseš debelo plast laka in razpoke nastanejo takoj.  Končni izdelek mi deluje zelo sveže in poletno :)



Nalsdnji je Flormar Black dot  BD02, ki je del spomladanskega trenda. Gre za mint turkizno barvo v kateri so mat črne bleščice dveh velikosti. Za ta swatch sem uporabila 2 plasti. Lak se suši hitro in je dobro prekriven, potreben je le nad lak, ker se ne suši v ravni površini.



Zadnji je Flormaar Icy top 237. Gre za dokaj prozorno temno modro bazo v kateri so beli mat kosi šestkotnih in pravotonih oblik. Nanesla sem 3 plasti in nohti dobijo neverjetno globino zaradi kombinacije prozonega laka in veliko bleščic. Nanos je bil prepost in lak se hitro suši, kot vsi ostali.



Flormar je odlična znamka, ki ima veliko različnih kolekcij in so vedno del nail art trendov. Zato pohitite do 1.5. na Rudnik in si privoščite kaj. Do takrat pa uživajte v slikah mavričnih polic :)




Vedno pa lahko premljate kaj je novega na Flormar FB strani. :)

xoxo
gin

6 comments:

  1. I like that speckled shade the most!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i like it to - it reminds me of mint chocolate chip ice cream :)

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala, kot sem napisala so še vedno na voljo po znižanih cenah :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...