Tuesday, March 4, 2014

Spomladansko cvetje nail art navodila za Top make up

*This tutorial is in Slovene only. Sorry international buddies - try to still enoy the pictures*

Ker je čas za spomladansko prebujanje cvetja sem se odločila, da pripravim nail art navodila z izdelki iz strani Topmakeup.si. Za take nohte potrebujete 4 lake, tanek čopič in orodje za izdelovanje pik.

Jaz sem orodje za izdelovanje pik in tanke čopič dobila iz D.I.Y. setov L.A.Girl ki so na voljo na strani. Laki, ki sem jih uporabila (od L proti D) L.A. Girl Funkadelic, Watermelon splash, Love notes in Sands of time.


Korak 1: Uporabi L.A.Girl Watermelon splash za podlago.
Korak 2: Poveži 2 kota nohta z ravno linijo, ki teče čez sredino nohta. To je centralna linija okoli katere se naveže celotna mreža. Jaz sem uporabila L.A. Girl Funkadelic.
Korak 3: Naredi vzporednice centralni liniji na obeh straneh. Pazi, da je vedno enakomerna razdalja med njimi.
Korak 4: Naredi pravokoton linijo na centralno linijo, ki je bila narisana prva. Nato naredi vzporednice, tej pravokotni liniji na obeh straneh. 


Korak 5: Na vse prostore kjer se linije sekajo naredi pike z L.A.Girl Sands of time.
Korak 6: Okoli vsake pike naredi 5 dodatnih pikic, ki služijo kot cvetlični listi. Če se v tem procesu sredinska zlata pika izbriše, nič hudega. Jaz sem naredila 2 velikosti rož in nekaj zlatih pik celo izpustila, ker se mi je zdelo prepolno. Za cvetlične liste sem uporabila L.A. Girl Love notes.
Korak 7: Ponovno sem naredila zlate pike, tam kjer so izgubile obliko zaradi izdelovanje cvetličnih listov. Z lakom L.A.Girl Sands of time. In končali smo! :)


Tu je še hiter povzetek celotnega procesa :)


Obiščite slovensko spletno trgovino Topmakeup.si v kateri lahko dobite vse potrebščine za spomladanske nohtke posute s cvetlicami :)

xoxo
gin

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...