Thursday, February 13, 2014

Navodila za dežnik nail art z izdelki iz strani Topmakeup.si

*This post is in Slovene only, sorry international buddies, but still check out the tutorial the the bottom of the post <3* 

Slovenska kozmetična spletna trgovina Top make up.si ima na voljo super D.I.Y. komplet znamke L.A. Girl imenovan Flashy. Gre za komplet 4 neon L.A. Girl mini lakcov in tankega čopiča. Jaz sem jih uporabila, da sem naredila tale navodila za dežnik. Zdi se mi, da gre za prisrčno ikonco s katero se srečujemo celotni spomladanski čas. Poleg tega seta sem uporabila še Art deco črn lak za izdelovanje detajlov :)


Tu so izdelki, ki sem jih uporabila.


Za podlago sem uporabila moder lak iz seta Flashy.
Korak 1: Naredi mali polkrog na zgornji sredini nohta.
Korak 2: Naredi še 2 ista polkroga na obeh straneh prvega. Nič hudega če črte niso popolne, ker jih bomo prekrili.
Korak 3: Na vrhu nohta si naredi piko in jo poveži z koti valov, ki si jih naredila spodaj. Nato še obrobi celotni zgornji del nohta.


Korak 4: Uporabi 3 ostale neon lake iz seta in pobarvaj vsak razdelek z drugo barvo. Nič hudega če greš čez črno črto.
Korak 5: Še enkrat pojdi čez vse črne črte z Art deco lakom, da se skrijejo vse napake od prej. Ne pozabi narediti še ročaja. Najlažje se ga naredi tako, da ponovno narediš polkrog in ga nato povežeš s sredino dežnika z ravno črto.
Korak 6: Dodaj nad lak za dodatni lesk.


Navdušena sem nad neon laki v tem setu. Čeprav sem tu naredila bolj spomladansko temo se mi zdi, da jih bom lahko uporabila tudi za kakšno poletno temo, kajti takrat so neoni še bolj moderni. Če tudi sami želite ta set ali katerega drugega obiščite Topmakeup.si

xoxo
gin

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...