Wednesday, January 15, 2014

Ingrid cosmetics swatches

So I got these amazing and exclusive nail polishes to review for the Slovenian web page bodizenska.si. They are all nail polishes from Ingrid cosmetics, which I never seen in any of our stores so I am very excited to show you guys what they have in store :)

Dobila sem neverjetne in ekskluzivne lake za recenzijo od Slovenske spletne prodajalne bodizenska.si. Vsi laki so znamke Ingrid cosmetics, ki jih nisem še nikoli videla v trgovinah in sem zato zelo vesela, da vam jih predstavim :)

Here they are all together - 2 creme jellys and a magnetic polish

Tu so vsi skupaj - 2 žele kremni barvi in magnetičen lak


First here is Ingrid Magnetic magic no. 2, which is the most magnetic polish I own! For the swatch I used 1 thick coat of polish and immediately used the magnet. The result was there very fast and the lines are very definite and visible. It's a type of red - bronze shade, that is not the typical metallic polish.

Najprej je tu Ingrid Magnetic magic št. 2, ki je najboljši magnetičen lak, kar jih imam! Za recenzijo sem uporabila 1 debelo plast in takoj približala priožen magnet. Rezultat je takoj viden in črte so zelo izrazite. Gre za rdeče bronast odtenek, ki ne vsebuje klasičnega kovinskega tona. 


And here are the 2 creme jellys from the regular Ingrid line.

Tu sta 2 žele kremni barvi iz njihove redne Ingrid linije. 


This is Ingrid no. 410 it's a dark navy blue. For this swatch I used 2 thin coats of this pretty jelly creme. The formula is a bit on the sheer side, meaning they are good for layering. There where no problems with application and there was no streaking.

Tu je Ingrid št. 410, gre za temno, mornarsko modro. Za to recenzijo sem naredila 2 tenki plasti s tem žele - krem lakom. Formula je malce bolj tekoča, kar pomeni, da je dobra za delanje plasti. Ni bilo težav z nanašanjem in niso se ustvarile lise.



Ingrid no. 403 is a dark turquoise jelly cream. For this swatch I used 2 layers. The application was also simple and as non problematic as the previous polish.

Ingrid št. 403 je temno turkizen žele krem odtenek. Za to sliko sem uporabila 2 plasti laka, nanos je bil preprost in formula je enaka kot pri prej navedenem laku. 


All in all I am amazed by this brand and I hope more of their products will be for sale in more stores here :)

Za zaključek lahko rečem, da sem navdušena nad temi laki in upam, da bo še več izdelkov te firme prišlo k nam. Do takrat vsi moji Slovenski bralci pa lahko obiščete bodizenska.si :)

xoxo
gin

4 comments:

  1. Pretty colours :)
    http://whattaylorbuys.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Great swatches! They look nice :)

    ReplyDelete
  3. Oh my goodness!! I love how crisp those magnet lines are!!!

    ReplyDelete
  4. Potem pa sem imela očitno samo jaz nesrečo z mojim Ingrid lakcem. Formula je zelo gosta in se težko nanaša. :/ Si pa vzela same lepe odtenke. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...