Saturday, December 14, 2013

NYX Ultra pearl-mania Jade Pearl review

I got this lovely NYX Ultra pearl-mania Jade Pearl from the Slovenian page Moja drogerija.si. It's a pigmented powder of a light green shade with small silver shimmers. Because it's a powder you can use it as such with a simple brush. Or do it as I did dab your brush into some water to make the colors stronger and last longer. It's also easier to apply since it becomes like a thick paste and you can't get the powder all over the place. Now on to the swatches! :)

Dobila sem NYX Ultra pearl-mania odtenek Jade Pearl od Slovenske strani Moja drogerija.si. Gre za pigmentiran prah, ki je svetlo zelene barve z srebrnim šimrom. Ker je prah ga lahko uporabiš kot takega z navadnim čopičem. Ali ga uporabiš kot jaz, tako, da namočiš čopič naprej v malo vode in nato v pigment. Tako barva postane bolj živa in dlje obstane. Je tudi lažja za nanos, ker nastane gosta masa in prah ne leti povsod. Sedaj pa swatchi! :)

A bottle picture.
Slika prahu v flaški.

The upper line is made with added water on the brush. The bottom line is done with only powder.
Zgornja črta je narejena z dodatkom vode na čopiču. Spodnja črta je le prah.


Here is a finished eye look I did for this product, as stated before I applied it mixed with water for the stronger color.
Tu je končen make up, kot sem omenila prej je tu mešanica prahu in vode, da je barva močnejša.




I can say I was pleasantly surprised with this product. I thought it would be a hassle to use but when mixed with some water it's quite fun. In it's powder only form for me it's unmanageable because it gets everywhere. And the color is so pretty - perfect for this holiday season.

Priznati moram, da sem bila prijetno prsenečena nad tem izdelkom. Bala sem se, da bo težko delati z njim, toda ko dodaš malo vode je zabaven za uporabo. V svoji orginalni obliki kot prah je zelo zopern za uporabo, ker prah pride povsod. Barva je zelo lepa - popolna za praznično sezono.

xoxoxo
gin

2 comments:

  1. Oh my goodness that is gorgeous!! I've seen NYX in a few places but haven't tried it yet. I think I may have to now.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...