Sunday, September 22, 2013

My recent licila.si buy / Moj zadnji nakup pri licila.si

So here is my recent haul at the Slovenian page licila.si and I am so happy with this purchase. As some of you know Barry M, China glaze and Konad are some of the brands you can't buy in any of the stores in Slovenia. So when I saw their reduced prices I had to grab them all since I am in love with cremes currently.

Tukaj je moj zadnji nakup iz strani licila.si in sem zelo zadovoljna z nakupom. Kot nekatere veste znamke kot so Barry M, China glaze in Konad pri nas niso na voljo v nobeni navadni trgovini. Tako, da ko sem videla njihove akcijske cene sem jih morala takoj naročiti, ker sem trenutno zaljubljena v krem barve.


First here is Barry M Blueberry Ice cream. It is a light blue an almost pastel tone. This is one thick coat without a top coat. The formula is quite liquid and simple to apply.

Prva je Barry M Blueberry Ice cream. Je svetlo modra, ki je skoraj pastelnega odtenka. Tu je ena debela plast, brez nadlaka. Formula je tekoča in preprosta za nanašanje.



This is China glaze Starboard. It's a perfect green that reminds me of grass. It has a soft creamy finish. This is a thick one coat with top coat.

To je China glaze Starboard. Je popolna zelena, ki spominja na travo. Ima mehak - kremast finiš, na sliki je debela ena plast z nadlakom.



Tu je China glaze Lemon fizz. Gre za pastel rumeno, ki ima prav tako mehak krem finiš. Tu sta 2 plasti z nadlakom.

This is China glaze Lemon fizz. It's a pastel yellow creme color. This are 2 coats with top coat.



And last but not least we have the Konad White. I have been using Essence stamp me!white until now but the bottles are very small and they dry out quickly. So I did the ultimate test and stamped it over black base. It worked perfectly and it was well worth the money :) And how pretty are the bottle details?

In na koncu je tu še Konad White. Do sedaj sem uporabljala Essence stamp me!white, toda flaške so zelo majhne in se hitro izsušijo. Tu sem naredila največji test in štempljala z belo preko črne podlage. Odlično je delovalo in vredno nakupa :) In kako lepi so detajli na flaški?



This was an awesome buy. Be careful of their discount offers becouse the products are great and unique since we can't just walk into a store and buy them - at least not where I am from :)

To je bil super nakup, bodite pozoni na akcije na strani, ker izdelki so res super, unikatni in ker se ne da nikjer sprehoditi v trgovino in jih kupiti - vsaj ne pri nas :)

xoxo
gin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...